Tuesday, May 1, 2012

BABI PUNYA BERSIH



  1. Tidak ada perkataan yang lebih baik selain BABI, rasanya sangat sesuai dengan perhimpunan Bersih pada sabtu lalu.
  2. Dan BABI-lah juga kepada mereka yang berhimpun di Masjid Nabawi kerana nak mempromosikan Bersih.
  3. Kalau dah ketuanya pengotor, tidak berakhlak, perangai pun macam kafir jahiliyah begitu jugalah pengikutnya. Masing-masing tergila-gila terkinja-kinja nak ikut perangai Kafir Jahiliyah! Seronok kot jadi lagu tu?
  4. Bila otak dan akal dah dangkal, benak, kelam dek kerana terlalu banyak menerima ceramah-ceramah yang tidak berakar kepada agama, maka kesucian Masjid Rasul juga nak disabitkan kedalam kancah kedurjanaan mereka.
  5. Elok sangatlah kalau kerajaan Arab Saudi usir sahaja golongan Abdullah bin Ubai ni keluar dari negara tersebut supaya tanah suci Makkah dan Madinah tidak dicemari pendokong ajaran songsang BABI ini.
  6. Seronok Cina dan India lihat perangai serupa beruk para penyokong PKR dan PAS sepanjang rusuhan jalanan sabtu itu. Mereka sudah boleh membuat keputusan penting iaitu, MELAYU sudah tidak sesuai lagi memimpin negara ini.
  7. Melayu sudah hancur, gaduh sesama sendiri dek terlalu gila dengan berpolitik. Kesimpulan dari setiap peristiwa yang memperlihatkan keadaan Melayu itu, Cina merasakan sudah tiba masa dan saatnya Cina bersatu padu dan tenaga bagi memenangkan parti chauvinist mereka sebagai kaum pilihan untuk memerintah Malaysia.
  8. Melayu tetap tidak akan sedar! Melayu terus beremosi! Melayu hilang pedoman! Ulama yang diagungkan juga dah seperti "nabi". Apa sahaja katanya, betul belaka hatta meletakkan Rasullullah SAW sama dengan orang biasa.
  9. Memperbodohkan Allah SWT yang hanya apabila tiba saat dan ketikanya, pada waktu itulah baru Allah SWT tercari-cari siapa yang mahu dilantikNya menjadi Nabi akhir zaman. Apa punya sesat ulamak ini!
  10. Raja dan Sultan sudah tiada lagi kepada penyokong Bersih kerana bagi mereka, merekalah Raja dan Sultan! Sebab itulah pakaian mereka KUNING! Warna kuning yang menjadi simbol kepada gerakkan ini bermaksud mereka atau rakyatlah "RAJA DAN SULTAN" dan kerana itu mereka boleh bertindak sukahati mereka.
  11. Jadi cukuplah berlembut dengan Bersih! Dah tiga kali dah! Nak tunggu bila lagi, payah-payah tembak sahaja yang merusuh, yang merosak, yang terkinja-kinja terlompat-lompat macam beruk tu. Tak payah nak berlembut lagi dah, buat malu ISLAM dan Melayu sudahlah perangai tak serupa Islam!

No comments:

Post a Comment