Tuesday, August 16, 2011

10 prinsip kristian!?

(Siaran komen di media pro-pembangkang Free Malaysia Today pada 12.08 yang jelas menghina Islam dengan komen saperti "allah BABI MOHAMAD seorang perogol")

Salam 2 all.

"10th Commandment: EZAM THE FROG....Muslim convert to christian. This shows that the teaching of Islam is not right....islam is a fake religion.Your allah BABI MOHAMAD is a rapist...holly man doesn't married to 4 wives..does not encouraged jihad....islam doesn't practice and teach his followers the 10th commandment like the christian does....read through our holly bible and understand what are the 10th commandment is all about....just wonder how your babi mohamad looks alike....how come until now nobody show the photo of him....Islam are worshipping stone....EZAM..."BURN YOUR HAIRY WIFE PUSSY"

(Alih Bahasa: EZAM SI-KATAK...Muslim murtad kepada kristian. Ini bukti ajaran Islam tidak betul....islam agama palsu. Allah BABI MOHAMAD seorang perogol...insan warak tidak akan kahwin 4...tidak menggalakkan jihad....islam tidak amal dan ajar pengikutnya 10 prinsip macam kristian...bacalah bibel dan fahami 10 prinsip itu...bagaimana agaknya rupa babi mohamad...kenapa sampai hari ini tidak ada gambar dia...Islam sembah batu...EZAM..."BAKAR BULU KEMALUAN ISTERI KAMU").
 
(sumber : zul4kulim)
 
  1. Sedih dan marah bila ada orang yang sanggup menghina Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW! Orang sebegini seharusnya dipenggal sahaja lehernya! Sudahlah tu suruh kita baca bible KITAB PORNO dia pulak. TS nak tanya banghal ni, dia dah khatam ka bible tu?
  2. Rasanya budak ni pun tak baca bible. Sebab tu dia suruh kita baca. Kalau tidak pun dia sendiri tak faham apa yang bible cuba ajar. Itulah yang dinamakan SESAT!
  3. Apa 10 prinsip kristian tu? Cuba habaq mai!
  4. Zina, sumbang mahram, anak haram, maki emak, telanjang, rogol, hina tuhan, pelacuran, tidak puasa dan tidak sembahyang adakah ini 10 prinsip kristian? Kerana inilah yang banyak tertulis dalam bible dan orang kristian ramai-ramai buat!
  5. Tak payahlah nak suruh baca kitab kamu, buat orang geli geleman saja. Tidak pun orang gelak.
  6. Inilah sikap orang kristian, mereka memperbodohkan diri mereka dengan mempercayai benda yang tidak ada. Konsep ketuhanan yang mempercayai Jesus sebagai tuhan, tak pernah sekali pun Jesus mengatakan dia tuhan atau disuruh pengikutnya menyembah dirinya, tidak pernah. Selaklah setiap helaian bible tu kalau tak percaya.
  7. Carilah dalam 24,000 manuskrip bible yang ada di dunia ini, pastinya tidak ada! Tidak kiralah dari mana aliran kristian sekalipun, roman katolik, protestan, Luzeran, Presbyterian, 7 days Adventist, Jehova Witness, Methodist, Mormon dan banyak lagi.
  8. Puak-puak kristian ini juga masing-masing tidak mengiktiraf aliran yang lain dari ikutan mereka sebagai kristian sebenar. Bagi Roman Khatolik, aliran yang lain selain darinya itu sesat kerana kitab yang mereka baca dan kepercayaan yang berbeza.
  9. Misalnya, bagi Roman Khatolik mereka tidak menerima Jehova Witness itu sebagai kristian kerana Jehova Witness tidak mengakui Jesus itu sabagai anak tuhan sebaliknya sebagai nabi! Sedangkan kalau nak diikutkan pengikut Jehova Witness merupakan mereka yang paling rajin dan banyak membaca kitab!
  10. Jadi TS nak tanya si baghal ni pengikut aliran mana yang nak suruh orang baca kitab dia? Jehova Witness kah? Kalau YA maka dia kena banyak "bertaubat" kerana aliran tu tak percaya kepada "original sin", maksudnya tiada salvation untuk dia. Kalau dia buat dosa masuk neraka! Jesus tak selamatkan dia.
  11. Jadi prinsip mana yang boleh tolong dia masuk syurga?

No comments:

Post a Comment