Sunday, May 1, 2011

ANU war Pasti Mengaku, Tak Percaya Sudah!



  1. Sejarah telah membuktikan bahawa wujudnya pemimpin bersifat songsang, luar tabii dan sebagainya. Apakah kita pasti bahawa sejarah tidak mungkin berulang? Pastinya ia boleh berulang dan ianya boleh wujud dalam mana-mana tamadun atau masyarakat dan tidak mungkin hanya dalam masyarakat jahiliah sahaja!
  2. Sejarah Rom telah memperlihatkan kepada dunia tentang Caligula, seorang pemimpin kerajaan bertamadun yang mengamalkan homoseksual dan biseksual. Kehidupan hedonisme tanpa batasan yang akhirnya meruntuhkan kerajaan Rom.
  3. Begitu juga diperihalkan kepada kita tentang kaum Lut. Yang mana akhirnya melihat mereka musnah dihempap bumi kerana perlakuan luar tabii.
  4. Apakah sudah tidak ada lagi perilaku sedemikian di dunia ini? Atau kah keadaan sedemikian tidak mungkin berlaku dalam negara yang rakyatnya ramai beragama Islam?
  5. Apa istimewanya Anwar? Dia hanyalah manusia biasa, bukannya Nabi atau Rasul ! Beliau bukannya Maksum ! Apakah Mukjizat terhebat Anwar sehingga beliau disanjung sebagai ANUGERAH TUHAN?
  6. Percayalah, beliau boleh menafikan sekeras-kerasnya atas apa sahaja perbuatan jahatnya TETAPI percayalah apabila diakhirat kelak lidahnya kelu untuk menafikan segala kebatilan dan kemungkarannya CUMA yang akan berkata-kata mengiakan perbuatannya ialah ANUnya!

No comments:

Post a Comment