Tuesday, May 10, 2011

Bersumpahlah Anwar Yang Engkau Tidak Pernah Menyekutukan Allah ATAU Engkau Berhadapan Dengan Satu Lagi Pendedahan

  1. Astagfirullah! Astagfirullah! Astagfirullah! Mengucaplah! Bertaubatlah jika dah terlanjur! Ingatlah menyekutukan Allah itu syirik. Meminta kepada yang lain itu syirik apatah lagi kalau dah kena sembah-sembah berhala dek kerana cita-cita yang membuak-buak nak jadi Perdana Menteri!
  2. Allah berfirman, "mintalah kepada Aku, nescaya Aku perkenankan permintaan kamu." Mintalah kepada Allah kalau nak apa pun, nak jadi PM pun boleh tapi kenalah kuat berdoa dan buat kerja-kerja makruf. Kalau asyik terlanjur dengan kerja maksiat jer mana nak dikabulkan do'a kita tu! Sudahlah buat maksiat tak nak mengaku pulak, asyik-asyik nafi, asyik-asyik nafi, serupa tak bersalah walau dah terang-terang muka kita tu!
  3. Ingatlah kita tu bukannya semakin muda dan kita juga bukannya maksum macam para Nabi. Nabi pun banyak buat solat sunat dan sering berdo'a agar diampunkan Allah atas segala dosanya - walaupun baginda maksum, inikan kita. Dek kerana bini claim kita tu anugerah tuhan tidak semestinya kita boleh buat sesuka hati dan kita dikecualikan dosa.
  4. Ingatlah! Setiap yang hidup pasti merasai mati. Apabila tibanya waktu itu kita tinggal seorang diri berhadapan dengan Yang Maha Berkuasa dan kita bertanggungjawab atas segala perkara yang kita lakukan dan tidak ada siapa yang dapat membantu kita bak kata orang negori tak dapek den nak nolong aih! Kalau boleh masuk kubur sekalipun mulut tak boleh cakap yang cakap hanya si anu.
  5. Jadi berbalik kepada cerita si Anwar ni dek kerana terlalu gila nak jadi PM beliau sudah bertindak  berjumpa dengan tok sami Siam kononnya nak dapatkan mandrum suatu benda "ajaib" yang boleh bantu dia jadi PM.
  6. Bila hajat dilafaz, permintaan pun dimakbulkan tetapi syaratnya kena sembah tok pekkong! Maka dengan cara demikian barulah cukup syaratnya. Setelah selesai ritualnya maka siberhajat pun di"anugerahkan" dengan benda "ajaib" yang menjadi azimat serta tangkal yang akan memastikan jawatan PM bakal menjadi miliknya.
  7. Begitulah taksubnya Anwar dengan tangkalnya lebih dari takdir Illahi sehingga sanggup lakukan apa sahaja demi memastikan cita-citanya berjaya! Mungkin juga kerana berbekalkan keyakinan tersebut maka beliau memperolehi aura yang cukup hebat sehingga boleh "menundukkan" Nik Aziz dan Kak Wan. Kasihan hamba Allah dua-dua orang tu, ishk ishk ishk.
  8. Dari satu sudut nampaknya mandrum Anwar memang berkesan ! Dia berjaya mungkin kerana Allah izinkan. Tetapi selama mana Allah nak izinkan setiap tindakannya, kadang kala Allah ingin menguji Anwar samada Anwar sedar serta insaf atau dia akan dihanyutkan oleh ketaksuban dengan dirinya dan tangkalnya yang pasti akan berakhir dengan kesesatan dan kerugian.
  9. Sebab itu TS kata, Anwar mungkin boleh lari dari bersumpah laknat bahawa bukan dirinya dalam video tersebut - Anwar boleh cuba, tetapi kepada mereka yang sudah melihat kelibat manusia dalam video seks tersebut melalui blog-blog, mereka tidak akan lupa rupa manusia yang "memayung" China Doll tersebut - kerana memang sah DIA, tapi dia tidak mungkin boleh lari dari Allah atas tindakannya yang menyekutukan Allah!
  10. Oleh itu Anwar perlu menafikan dengan bersumpah bahawa dia tidak pernah ke Thailand bagi melakukan perkara terkutuk tersebut!
  11. Kalau Anwar malu nak bersumpah secara terang tidak mengapa dia boleh lakukannya dihadapan Haji Hadi atau Nik Aziz atau Tok Guru Haji Salleh Sik! Kemudian biar mereka yang maklumkan bahawa Anwar sudah buat sumpah.
  12. TS bagi Anwar satu minggu untuk Anwar bersumpah menafikan tindakannya. Jika tidak TS terpaksa dedahkan Wat mana yang dia pergi, bila dia pergi siap masanya sekali!Kerana TS dah bersedia untuk dedahkan bahawa apa yang direpot oleh para blogger kita adalah BENAR BERLAKU! 

7 comments:

  1. Bro,
    Kalaulah kuasa nak jadi PM ada pada Tok Sami Siam, orang yang pertama tonggek pada Tok Sami ialah Thaksin Sinawatra.

    Dia bukan takat sembah Tok Sami tapi dia pun lebih kurang Tok Sami juga. Sebab tu politik Thailand kucar kacir sebab semua yang nak jadi PM pakai Tok Sami.

    Tok Sami Thanksin jampi 'poooo kiri', Tok Sami Abhisit jampi 'pooooo kanan'.

    'Phooo kiri, phoooo kanan, taik babi besar lengan'.

    Anwar, bertaubatlah kamu.

    ReplyDelete
  2. Anwar pi jumpa sami siam, Najib pi jumpa sami hindu. Dua kali lima!

    ReplyDelete
  3. hehe tersentak sekejap baca blog ini... semuga terus maju jaya dalam pertahankan hak melayu dan maruah Islam..!!

    www.kelabchedet.com akan menyokong penjuagan suci ini.

    ReplyDelete
  4. Ini anwar mesti mau taruh punyer. Heran aku dengan perangai dia ni. Orang sebelah permatang pauh sini pun dah meluat dengan nuar ni. Bikin malu kaum kerabat jer.
    Pui PANDIKUTTI punya Anwar. Bertobatlah ko. Memang ko ni BALA bagi malaysia!

    ReplyDelete
  5. Sapa boleh cakap macam bomo siam..

    ReplyDelete
  6. ini psal ugama x bleh cmpur dgn khdupan le,sbab tu org mlayu dh x tau hukum hakam.dngr crta dah prcya.pd hal org yg bwa crita tu pyh kita nk percaya.cba tny pd eskay dh brp lma jd islam nya.dia tu muaalaf,brkwn plk dgn rahim thambichik.elok sngt lh tu,org yg x prnh tau halal haram

    ReplyDelete
  7. org yg brckp mngatakan anwar pkai bomo siam,otak ny dimna.klau dh hbat sngt ilmu tu knp anwar ni asyk kna je.knon ny bleh tnduk kn org le.kmu pny crita ni sma dgn bomo no ekor.blh bg org mng le,blh kya le tp dia sndri hdup papa kedana

    ReplyDelete