Saturday, May 7, 2011

KUBURKAN DAP : Musuh Kita DUNIA & AKHIRAT

  1. Jika benar sebagaimana laporan didada akhbar Utusan Malaysia, Bigdog dan Marahku bahawa adanya gerakkan yang mahu menjadikan Malaysia ini sebagai sebuah negara Kristian, TS rasa kita sebagai umat Islam sudah patut bangun berjihad fisabillilah! Memang perencanaan Kristian tidak akan habis begitu sahaja. Mereka akan berusaha sedaya upaya untuk menghapuskan Islam dari muka bumi ini.
  2. Semua orang tahu kristian itu sesat dan lagi menyesatkan. Kalau suruhan kitab mereka pun tidak mereka patuhi inikan pula nak paksa kita ikut mereka!
  3. Kitab mereka kata jangan makan BABI (Deutronomy 14:8), bukankah merekalah yang paling ramai pelahab BABI?
  4. Kitab mereka kata jangan ZINA kalau zina hukum bunuh (Leviticus 20:10-27)., tapi bukankah ZINA itu cara hidup mereka hari-hari?
  5. Kitab mereka kata orang perempuan kena pakai tudung kalau tak pakai tudung, cukur rambut mereka (I Corinthians 11:6), tapi kenapa mereka yang mempertikaikan bila wanita Islam memakai tudung?
  6. Kitab mereka kata kena puasa sehari suntuk (Matthew 6:16), pernahkah mereka buat? JAWAB KESEMUA SOALAN TERSEBUT WAHAI ORANG KRISTIAN!
  7. Kita tahu mereka sesat tetapi dengan kerjasama dari Cina DAP pastinya kerja para mubaligh kristian akan lebih mudah! Kini DAP dah jadi orang tengah kepada gerakkan ini, kita nak tanya PAS masih mahu meneruskan niat bersahabat dan bersubahat dengan puak-puak DAP ini lagi kah atau nak bertaubat nasuha?
  8. Kalau PAS masih SETIA bersahabat dengan Cina DAP dan puak-puak kristian ini, the hell with you PAS! Kami umat Islam di bumi bertuah ini akan pastikan PAS juga lenyap dari bumi Allah Malaysia ini! Cukuplah dengan segala alasan dan hujah-hujah "memperbetulkan-tindakan-sesat" kamu!
  9. Kepada umat Islam di Malaysia ini, ayuhlah kita daulatkan Islam dan pertahankan agama suci Allah ini sehingga ke titisan darah terakhir! Biarlah mati kita mati syahid dari mati menerima laknat Allah!
  10. DAP harus kita kuburkan! DAP jelas lagi terang musuh agama kita dunia dan akhirat!

6 comments:

  1. sbenarnya kebyakan penganut kristian yg berbangsa cina di malaya nih cuma anuti untuk mndapat status nama sahaja bknnya untuk memahami kitab injil, dan lagi satu kbanyakan fahaman kristian di malaysia ni kbanyakan berhaluan kristian zionis jadi tak mustahil mereka ni amat memusuhi islam.. namun kita juga jgn beranggapan kesemuanya sama ada juga penganut kristian yg taat kpd injil.. cuma DAP sahaja yg membawa fahaman kristian zionis di malaysia ni..

    ReplyDelete
  2. i ingat kamu tak di benarkan membaca al kitab sebab dan di cop HANYA UTK KRISTIAN SAJA?

    ReplyDelete
  3. Apa kata kalau semua ini tidak benar? Tak pasal pasal saja kita menyebarkan fitnah, keresahan, dan konflik kaum dan ugama di Malaysia. Kenapa kita ornag Islam tidak boleh mengawal perasaan dan terus latah apabila di jolok isu begini? Utusan, blogger marahku (apa punya nama blog...asyik nak marah saja..)semua ini alat UMNO untuk menyerang musuh politik mereka. Itulah sebabnya kita yang rasional ketepikan Utusan Melayu ni. Biarkan dia menyalak macam anjing. lama lama bila orang tak peduli salakan dia dan membaling batu untuk dia berhenti menyalak, negara ini akan lebih aman.

    ReplyDelete
  4. bagi komen pun nakkan kelulusan?

    ReplyDelete
  5. brapa banyak dap yg kristian?check ur satistics brader?..

    ReplyDelete
  6. salam perpaduan! Hidup UMNO...!!!

    ReplyDelete