Tuesday, June 28, 2011

Hanya 0.01% Sahaja Lagi MAKA SAHLAH ANWAR!!



  1. Pada Jumaat lepas trio Datuk T telah dihadapkan ke mahkamah. Mereka bertiga telahpun dijatuhkan hukuman atas kesalahan masing-masing iaitu menayangkan video seks "terlampau" Anwar Ibrahim kepada wartawan.
  2. Apa yang menarik perhatian TS ialah ketegasan Datuk Eskay yang mempertahankan bahawa individu dalam video tersebut bukan "mirip" Anwar Ibrahim sebaliknya "adalah" Anwar Ibrahim", TS benar-benar kagum!
  3. Apabila TS mengikuti perjalanan perbicaraan dalam mahkamah tersebut (dalam akhbar je) mengikut hasil kajian yang dilakukan oleh pakar forensik dari Dartmouth College, Amerika Syarikat, mereka mengatakan bahawa 99.99% "aktor" - kasi up sikit watak tersebut, adalah Anwar Ibrahim.
  4. Jadi bila disebut saja 99.99%, TS tertanya-tanya kenapa tidak 100%?? Mana lagi 0.01%??
  5. Mungkin juga kerana itu maka pelakon dalam video tersebut disebut "mirip". Jadi lama punya dok fikir "kenapa" dan "bagaimana" boleh jadi begitu maka TS pun buat kesimpulan bahawa lagi 0.01% itu hanya apabila Anwar mengaku bahawa orang dalam video tu adalah dia. Tidak pun cukuplah sekadar Wan Azizah yang tampil mengesahkannya.
  6. Tidak cukup hanya dengan cakap-cakap Johari Abdul dalam klip video sahaja kerana ianya sekadar "glimpse" sahaja sebab kamera itu statik!! Tidak ikut pergerakan DSAI - teringat bila negara gempar dengan video Chua Soi Lek, sudahlah kamera satu je, jauh mana hala, statik, gambar pun kelabu,  dah kelabu hitam putih pulak..itu pun semua orang boleh kata betullah Chua Soi Lek. Cuma bila mai cerita Maharaja Liwat ni pakat-pakat tak mau nak percaya pulak! Hairan sungguh! Mandrum apa yang dia ni pakai?? 
  7. Jadi orang hipokrit macam Johari Abdul boleh kata apa sahaja, pungkok tonggek la, perut buncit la, kulit cerah la, body muskulin la...apa sahaja ikut sedap mulut dia lah. Jadi tak boleh pakai !!
  8. Walaupun kita tahu dia pun percaya tapi bila dah main dengan kepentingan politik dan kepentingan peribadi, kita tidak boleh kata apa-apa sebab mereka boleh berubah "warna". Jangan tak tahu, kalau kita tanya dia (Johari Abdul) betulkah awak salah seorang yang menonton video Anwar seperti dalam video klip tersebut bersama dengan Datuk Eskay, Tan Sri Rahim dan Datuk Shuib Lazim, mesti dia jawab, 'BUKAN! Mungkin itu orang itu mirip saya!"
  9. Jadi selagi mana tiada pengakuan dari Maharaja Liwat, Anwar Ibrahim, maka aktor dalam video tersebut tetapi menjadi "mirip" beliau dan selagi itu jugalah juak-juak pembangkang akan mempertahankan manusia "songsang" ini.

No comments:

Post a Comment