Tuesday, June 21, 2011

Anwar Boleh China Doll : Dato "T" Telan Panadol


  1. Al-kisah Dato "T" atau trio, yang telah menjadi hero bangsa kini bakal berhadapan dengan Mahkamah! Mengikut sumber yang terdekat mereka bertiga bakal dihadapkan ke mahkamah Jalan Duta pada hari Jumaat ini, 24 Jun 2011, jam 8 pagi.
  2. Sekali lagi negara akan disajikan dengan episod kedua dalam siri "Manusia Anugerah Tuhan!". Tetapi kali ini mungkin jalan ceritanya sedikit berbeza kerana ianya melibatkan "geng crook" kena usung ke mahkamah.
  3. Apa pun kisahnya,TS tidak mahu menjadi seperti pengulas filem-filem box-office yang sediada kerana ianya bukanlah kemahiran TS. Cuma yang TS harapkan adalah kebenaran! Sesuai dengan moto TS, berani kerana BENAR!
  4. TS percaya Datuk T merupakan mereka yang benar-benar berani dan berani kerana benar. Bukanlah sesuatu yang mudah untuk tampil memperakukan sesuatu yang amat keji dan terkutuk apatah lagi melibatkan manusia luarbiasa, manusia yang digelar "ANU-gerah Tuhan". Pastinya nyawa jadi taruhannya.
  5. Jumaat ini bakal melihat nasib ketiga-tiga Dato tersebut. Sedang yang boleh China Doll masih boleh dok "yak-ye" - seronok dalam loghat Kedah, Datuk T pula kena telan panadol bagi melegakan pening kepala dek kerana si-anu-gerah tuhan.
  6. Sama-samalah kita berdoa, semoga yang benar pasti berjaya.

1 comment:

  1. Salam. Baguslah macam tu. Dedahkan semua kedajalan Al Jub. Biar Al Jub pulak diheret ke mahkamah lepas ni.

    ReplyDelete